دریادار سیاری: ارتقای توان دفاعی مبتنی بر بازدارندگی است

فرمانده نیروی دریای راهبردی ارتش گفت: ارتقای توان دفاعی، مبتنی بر بازدارندگی است. ما به هیچ وجه در اندیشه تعرض به دیگران نبوده و نخواهیم بود.به گزارش روابط عمومی نیروی دریای راهبردی ارتش، امیر دریادارحبیب الله سیاری در نخستین گردهمایی فرماندهان ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش در عین حال افزود: اگر کسی فکر تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، آن چنان جوابی می گیرد که پشیمان می شود.وی با تاکید بر این که یکی از نتایج و اهداف ارتقای قدرت دفاعی ما، تامین امنیت منطقه است، افزود: قطعا با سرلوحه قرار دادن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و تکیه بر توان و دانش فرماندهان جوان، روز به روز بر قدرت دفاعی و بازدارندگیمان خواهیم افزود.دریادار سیاری در ادامه روحیه، آموزش و مهارت را از اصول اولیه اجرای عملیات در صحنه ی رزم دانست و گفت: به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا «مدیریت و نیروی انسانی خوب، معجزه می کند» که در همین راستا اگر ما روحیه سلحشوری داشته باشیم و با عشق، وارد عرصه کارزار و صحنه رزم شویم، یقینا موفق خواهیم بود، البته آموزش و مهارت ما نیز باید در جایگاهی باشد که بتوان به آن تکیه کرد.
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۵ ساعت 11:54 توسط عزت
|