رزمایش بزرگ ولایت نیروی دریایی در اقیانوس هند
رزمایش بزرگ ولایت نیروی دریایی در اقیانوس هند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش بزرگ ولایت در اقیانوس هند در بهمن ماه جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومي نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیبالله سیاری در نشست خبری با اعلام اینکه رونمایی از شبیه ساز طوفان، طی هفته آینده به انجام خواهد رسید، افزود: تاکنون 3 هزار و 844 فروند کشتی نفتکش و تجاری را در خلیج عدن اسکورت کردیم تا اقتصاد کشور دچار آسیب نشود.
وی با بیان اینکه اعزام 44 ناوگروه به آبهای آزاد و بینالمللی نشانه اقتدار نیروی دریایی ارتش است،گفت: علاوه بر این، تاکنون 5 ناوگروه صلح و دوستی نیز به دیگر کشورها رفتهاند.
دریادار سیاری با تاکید بر استمرار حضور در خلیج عدن به جهت ایجاد امنیت پایدار اظهار داشت: تاکنون سه هزار و 844 فروند نفتکش و تجاری را در خلیج عدن اسکورت کردیم تا اقتصاد کشور دچار آسیب نشود
+ نوشته شده در سه شنبه دوم آذر ۱۳۹۵ ساعت 16:5 توسط عزت
|